Keratin Therapy

Hej Kochane ;*

Dziś chciałam Wam pokazać bardzo fajną maskę do włosów - Keratin Therapy od firmy Farmasi.
Dostałam ostatnio cudowną szansę przetestowania kosmetyków właśnie tej firmy. Dziękuję Pani Joannie, na którą tak naprawdę natknęłam się przypadkiem w internecie a teraz,  dzięki niej nie mogę się oderwać od tych kosmetyków i katalogu ;)

Troszkę o firmie i jej filozofii.
FARMASI powstało na początku lat 50-tych – założycielem był Dr Tuna. Obecnie firma produkuje ponad 2000 produktów z surowców ekologicznych.W skład tego asortymentu wchodzą nie tylko produkty kosmetyczne,ale także ekologiczne produkty czyszczące dla gospodarstw domowych.

FARMASI eksportuje swoje produkty do 123 krajów na 5 kontynentach. Dociera do 365 milionów konsumentów i ma ponad 50 000 miejsc sprzedaży. Od 2010 roku FARMASI zmienił sposób sprzedaży i stworzył własny Multi Level Marketing system, który opiera się na tureckim doświadczeniu biznesowym. To był dynamiczny początek sprzedaży produktów FARMASI. Obecnie produkty FARMASI sprzedawane są za pośrednictwem MLM w 28 krajach, a sprzedaż wzrasta w bardzo wysokim tempie. FARMASI wykorzystuje najnowsze światowe trendy i rozwija nowe produkty we własnych laboratoriach. Na Polskim rynku Farmasi gości od 2018r.

Farmasi w trosce o Klienów i środowisko dba by wszystkie produkty spełniały poniższe zasady:

  • Nie zawiera parabenów! Nie zawiera triclosanu! Nie zawiera metali ciężkich!
  • Nietestowane na zwierzętach.
  • Nie zawiera fosforanów, formaldehydu oraz ftalanów!
  • Testowane dermatologicznie.
  • Wolne od GMO.
  • Opracowane w specjalnych laboratoriach.
  • Nieużywanie składników pochodzenia zwierzęcego.
  • Dezodoranty w kulce nie zawierają aluminium.
  • Nieużywanie składników pozyskiwanych z zagrożonych wyginięciem roślin.
  • Wszystkie procesy produkcyjne są zgodne z normami GMP (Good Manufacturing Practice).
A co do samej maski do włosów, to powiem Wam że jestem nią mile zaskoczona. Niepozorne opakowanie, ale efekt bardzo fajny. Jestem właśnie przed podcinaniem włosów, właśnie ze względy na to że są bardzo zniszczone, ale postanowiłam jeszcze chwilę zaczekać z nożyczkami i zobaczyć co potrafi to małe cudo. Nakładałam maskę na mokre, umyte włosy, w sposób jaki zaleca producent, czyli omijając czubek głowy i wmasowując ją po długości włosów i koncentrując się na końcówkach. Maseczkę trzymałam ok 5 min według tego co jest napisane na opakowaniu i dokładnie spłukałam. Po wyschnięciu i rozczesaniu włosów zobaczyłam efekt WOW. Co to znaczy? Otóż w katalogu jest obietnica "Błyszczące, zdrowe i łatwe do ułożenia włosy, Jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego", i tak też było. Włosy rozczesały się bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek, które mnie ostatnio spotykały przy tej czynności. Były lśniące i gładkie na całej długości, dodatkowo zauważyłam że wyglądają na bardziej nawilżone i są bardzo miękkie. Maska keratynowa należy do linii kosmetyków Farmasi Professional, ma gęstą konsystencję, przy długich włosach niestety trzeba jej trochę więcej użyć. To jeden z wielu produktów do włosów, w śród których szukałam ratunku dla swoich włosów i jeden z lepszych.
Dlatego jeśli chciałybyście kupić te linie dla siebie dajcie znać. Wrzucam Wam też link do aktualnego katalogu Farmasi -> KLIK.

Komentarze